O mnie

W szeroko rozumianym marketingu pracuję od kilkunastu lat i miałam okazję prowadzić lub uczestniczyć w wielu różnorodnych projektach. Zdobyte doświadczenie wykorzystuję do osiągnięcia szybkich rezultatów podejmowanych działań. Będąc osobą samodzielną, ceniącą niezależność i zaangażowaną, dla której nauka to proces trwający całe życie, potrzebuję pracy stanowiącej dla mnie wyzwanie. Jako zwolenniczka zmian, łatwo przystosowująca się realistka, pragmatycznie podchodzę do rozwiązywania problemów. Dzięki umiejętnościom analizowania oraz pomysłowości, potrafię tworzyć długofalowe plany oraz szybko podejmuję decyzje. Umiem zarządzać pracą zespołu, wyznaczać zadania, określać priorytety. Ale co najważniejsze, uwielbiam tworzyć, poszukiwać nowych, często niestandardowych rozwiązań.

od 09.2020:
DÜRR Group Services Sp. z o.o.
(wcześniej HOMAG Services Poland Sp. z o.o.)

Marketing Manager & Team Leader
  • Zarządzanie działaniami marketingowymi w regionie Europy Północnej i Wschodniej (NEE).
  • Strategie marketingowe dla poszczególnych krajów i partnerów.
  • Projekty strategiczne zwłaszcza w kontekście wprowadzania nowych produktów na rynek.
  • Koordynacja komunikacji w social mediach dla Grupy HOMAG..
  • Kampanie i narzędzia marketingowe dedykowane B2B.
  • Wsparcie kluczowych organizacji partnerów handlowych.
  • Budowanie reputacji marki jako lidera na rynku.
  • Rola team lidera zespołu sprzedaży i serwisu.

– 11.2014 – 09.2020:
Amica Handel i Marketing Sp. z o.o.

Export Marketing Manager
  • Budżety i plany marketingowe.
  • Strategia komunikacji marek w Grupie Amica.
  • Badania marketingowe.
  • Projekty strategiczne: wdrożenie nowych linii produktowych, targi międzynarodowe, otwarcie nowych rynków.
  • Narzędzia marketingowe: BTL, ATL, online.
  • Kampanie marketingowe: o szerokim zasięgu i celowane.
  • Kontent wizerunkowy i produktowy.
  • E-commerce.

– 02.2011 – 09.2013:
NewLab Systems Sp. z o.o.

Manager ds. Marketingu i Sprzedaży
  • Strategia sprzedażowo – marketingowa.
  • Analizy rynkowe.
  • Współpraca z partnerami biznesowymi oraz dostawcami.
  • Materiały sprzedażowo – marketingowe (B2B).
  • Analizy i raporty sprzedażowe.
  • Monitorowanie i analiza rynku diagnostyki molekularnej.

– 10.2009 – 01.2011:
Centrum Diagnostyki Molekularnej „Genesis”

Asystent ds. Marketingu i PR
  • Strategia marketingowa usług medycznych.
  • Wdrażanie nowych usług na rynek.
  • Materiały promocyjne i marketingowe: B2B, B2C.
  • Działania PR i monitoring mediów.
  • Wydarzenia branżowe.
  • Współpraca z organizacjami pozarządowymi (NGOs) i stowarzyszeniami.

– 2006 – 01.2009:
Dziennikarz współpracownik

  • 08.2009 – 02.2011: Media TV Plus Sp. z o.o., miesięcznik „Manager Apteki”
  • 10.2007 – 09. 2008: Termedia Wydawnictwo Medyczne
  • 07.2006 – 11.2006: „Gazeta Poznańska”, Poznań

– 2004 – 2009:
Studia magisterskie

Wykształcenie
  • 2007 – 2009: Uniwersytet Medyczny im. K. Marcinkowskiego w Poznaniu
    Studia magisterskie na kierunku Zdrowie Publiczne.
  • 2004 – 2007: Uniwersytet Medyczny im. K. Marcinkowskiego w Poznaniu
    Studia licencjackie na kierunku Zdrowie Publiczne, specjalność komunikacja społeczna.

Zapraszam do kontaktu

Scroll to Top