Doradztwo marketingowe

Marketing to szerokie pojęcia, które obejmuje wiele różnorodnych obszarów. Ważne jest, aby wybrać z nich działania i narzędzia odpowiednie w danym momencie dla Ciebie. To może być pełna strategia marketingowe lub kilka konkretnych zadań. Żeby to określić, potrzebuję odpowiedzi i informacji.

Porozmawiajmy!
Pierwsza konsultacja bezpłatna.

Zewnętrzny konsultant ds. marketingu

Budżet na działania marketingowe zawsze jest ograniczony. Zwłaszcza w średnich i mniejszych firmach, które w pierwszej kolejności skupiają się na prowadzeniu swojej podstawowej działalności. Zamiast inwestować w kosztowne stanowisko, korzystnym rozwiązaniem jest współpraca z zewnętrznym ekspertem w obszarze marketingu, który doradzi, jakie działania, narzędzia czy kierunek wybrać.

Zarządzanie projektem i/lub zespołem

Dobrze naoliwiona maszyna jedzie sama. Ale najpierw trzeba ją naoliwić, dostroić, a później czuwać nad tym, aby jechała we właściwym kierunku. Zewnętrzny kierownik projektu czy zespołu może okazać się atrakcyjnym rozwiązaniem zwłaszcza pod względem optymalizacji budżetu.

Pośrednictwo we współpracy z podmiotami zewnętrznymi

Projekt strony internetowej, prowadzenie komunikacji w social mediach, wydruk ulotek: to niby proste zadania. Proste, jeśli wiesz, jaki wybrać CMS, napisać tekst zgodnie z SEO, czy pliki w formacie jpg można wstawić do druków. Zamiast zgłębiać internet w poszukiwaniu takiej wiedzy, można skorzystać z porady specjalisty. Będzie szybciej, a przecież czas to nasz najważniejszy i nieodnawialny zasób.

Prowadzenie szkoleń i prezentacji z obszaru marketingu

Wprowadzasz nowe rozwiązania, produkty, kampanie, ale to, co zaplanowałeś idzie za wolno lub z ogromnym wewnętrznym oporem? Często hamulcem są obawy ludzi przez zmianą i brak zrozumienia celu. Nawet krótkie szkolenie czy prezentacja mogą wyjaśnić najważniejsze wątpliwości, nakreślić kierunek i pomóc w zdefiniowaniu kolejnych kroków.

Scroll to Top